فیلتر هوا

فیلتر هوای جک

فیلتر هوای جک

فیلتر هوا چیست؟

فیلترهای هوا از لوازم یدکی ضروری خودرو می باشند که در تنظیم سلامت فنی خودرو نقشی اساسی دارند و در صورت نیاز باید سریعا تعویض شوند.

فیلتر هوا
فیلتر هوا

به طور کلی پس از هر 10 هزار کیلومتر رانندگی با خودرو باید فیلتر هوای خودرو تعویض شود در غیر اینصورت علاوه بر کاهش راندمان خودرو می تواند مصرف سوخت خودرو را تا 20 درصد افزایش دهد.

در سال های اخیر تنوع فیلترهای هوا افزایش یافته است و صاحبان خودرو انتخاب های بیشتری دارند ولی مساله حائز اهمین این است که چه نوع فیلتر هوایی برای خودرویشان مناسب می باشد؟

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع فیلترهای هوا آشنا کنیم.

نمایندگی جک واقع در تهران شعبه مرکزی این کمپانی می باشد . جهت مراجعه حضوری و یا برای مشاورات لازم از طریق تلفن می توانید به قسمت تماس با ما داخل سایت مراجعه فرمائید . همچنین می توانید به پیج اینستاگرام این نمایندگی مراجعه کنید. همچنین انواع فیلتر هوای اسفنجی و کتان در این نمایندگی موجود می باشد.

انواع فیلتر هوای خودرو جک

  • فیلتر هوای سلولزی: فیلتر هوای سلولزی که با نام فیلتر هوای کاغذی نیز شناخته می شود پرکاربردترین نوع فیلتر هوا می باشد. این نوع فیلترهای هوا نسبت به دو نوع دیگر ارزان تر بوده و عمر کوتاه تری دارند. همچنین به دلیل دارا بودن یک کاغذ پلیسه دار آکاردئونی قادر هستند تا 90 درصد ذرات خارجی را جذب کنند.
  • فیلتر هوای اسفنجی: مکانیزم این نوع فیلترها مشابه فیلترهای هوای روغنی قدیمی می باشد. در حال حاضر این فیلترها به دلیل بهره گیری از فنآوری نانو، معمولا در اتومبیل های مسابقه ای استفاده می شوند و نسبت به فیلتر هوای سلولزی گران تر هستند.
  • فیلتر هوای کتان: گران ترین نوع فیلترهای هوا، فیلتر کتان می باشد که دارای 6 لایه پارچه مخوص روغنی جهت جذب بهتر مواد اضافی است. با استفاده از این نوع فیلترها جریان هوا با سرعت بالاتری در خودرو به گردش درمی آید. همچنین این دارای عمر بالاتری نسبت به دو نوع دیگر می باشد.

نتیجه گیری

فیلترهای هوا از مهمترین لوازم یدکی خودروی جک هستند که در زمان نیاز باید به سرعت تعویض شوند. جهت تعویض فیلتر هوای جک نیاز است به معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی جک مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *