پیکاپ-جک-T8-JAC-T8

لوازم یدکی JACT8

خودروسازی JAC با نام کامل JAC motors، در سال 1964 تاسیس شد. خودروسازی جک از سال 2011 با معرفی مدل رنی (Reni ) تولید وانت را آغاز کرد. از سال 2014  با عرضه T6، صادرات وانت های جک به خارج از چین شروع شد و سال 2018 هم خودرو T8 به فروش رسید. در این مقاله قصد  داریم در مورد مشخصات فنی، مشخصات ظاهری، ویژگی ها و لوازم یدکی خودرو جک T8 اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه مقاله، همراه ما باشید…

 

لوازم-یدکی-JACT8

 

مشخصات ظاهری خودرو JAC T8

وانت پیکاب T8 با ابعادی به طول 5325 میلی متر، عرض 1880 میلی متر و ارتفاع سقف استاندارد 1830 میلی متر، همراه فاصله محورهای 3090 میلی متر تولید می شود. قسمت بار، یک مربع با اضلاع 1520 میلی متر است که از کف تا لبه درپوش، 470 میلی متر فاصله دارد. طراحی وانت پیکاب T8 به گونه ای است که پس از بارگیری مجاز، فاصله 220 میلی متر بین بدنه تا سطح زمین حفظ شود. این خودرو، در مدل های مختلف تک یا دو دیفرانسیل، 1825 تا 1940 کیلوگرم وزن خالص دارد. شرکت سازنده، وزن قابل حمل در قسمت بار JAC T8 را 900 کیلوگرم اعلام کرده است. چراغ های عقب T8، حالت عمودی و قرمز رنگ دارند. معدود نسخه های رویت شده از این وانت پیکاب در ایران، رینگ های آلومینیوم 18 اینچ، پوشش پلاستیک سخت در قسمت بار، گیره های نگه دارنده طناب در طرفین، رکاب ورود به کابین و تک دستگیره برای بازگشایی درپوش عقب دارند که نشان می دهند وانت T8 از امکانات مرسوم در وانت های استاندار برخوردار است.

 

مشخصات-خودرو-جک-T8

 

مشخصات فنی خودرو JAC T8

وانت پیکاب T8، با دو نوع پیشرانه بنزینی و دیزل در چین تولید می شود. با توجه به سازگاری بعضی از خودروهای گازسوز چینی با سوخت ایران، ممکن است T8 دیزلی در ایران عرضه شود. نسخه دیزلی T8 نسبت به مدل بنزینی آن، مصرف سوخت کمتر، پیشرانه ضعیف تر و قیمت پایین تری دارد. این خودرو با پیشرانه توربو شارژ بنزینی 2 لیتری، قدرت 174 اسب بخار در 5000 دور بر دقیقه و گشتاور 290 نیوتن متر از 1800 تا 4000 دور بر دقیقه تولید می کند. مدل دیزلی، با پیشرانه تنفس طبیعی 1.9 لیتری، 135 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور دارد. با توجه به وزن و شرایط آیرودینامیک وانت T8، می توان این پیش بینی را کرد که مدل توربوشارژ بنزینی در زمان 12 تا 14 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و نسخه دیزلی، حدود 16 ثانیه پس از شروع حرکت چنین سرعتی داشته باشد. جک T8 با 2 نوع سیستم تک یا دو دیفرانسیل تولید می شود.

ویژگی های خودرو JAC T8

از نکات مثبت در نمای جلو، می توان به نوار LED روشنایی روز و مه شکن های مثلثی در گوشه های سپر اشاره نمود. این نوار، ضمن استفاده معقول از مواد سیاه زنگ پلاستیکی، حس یک پیکاب مدرن را به بیننده انتقال می دهد. این خودرو، همراه با تایرهایی به پهنا 265 میلی متر و فاق 60 درصد، نسخه دو دیفرانسیل می تواند قابلیت خوبی در مسیرهای سخت خارج از جاده داشته باشد. طراحی بدنه و همچنین فاصله چرخ ها تا لبه سپرها، به شکلی است که شیب جاده با 30 درجه در جلو و 22 درجه در عقب، به راحتی طی می شود. علاوه بر این، نسخه های دو دیفرانسیل جک T8 با قفل برقی برای دیفرانسیل عقب، قابل خرید می باشند که برای حرکت در مسیرهای ناهموار و لغزنده مزیت های فراوانی دارد.

 

خودرو-JACT8

 

آپشن های خودرو JAC T8

 

نسخه های آپشنال از جک T8، علاوه بر ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD)، مجهز به فناوری مدیریت تعادل (ESC) نیز می باشد، که در هنگام ترمزگیری در مسیرهای لغزنده نقش بسیار مهمی را در جلوگیری از واژگونی یا انحراف خودرو ایفا می کند.

از دیگر آپشن های خودرو جک T8 می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قفل برقی دیفرانسیل
  • سیستم محرکه دو دیفرانسیل
  • سنسور فشار باد تایرها
  • فرمان هیدرولیک با روکش چرم و دکمه های کنترلی
  • 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو
  • حسگر هشدار برخورد در جلو و عقب
  • کروز کنترل
  • دوربین پارک و دید 360 درجه
  • دوربین ضبط فیلم پشت آینه میانی
  • بلوتوث
  • استارت دکمه ای
  • سیستم پخش MP5 با 6 اسپیکر
  • ایزوفیکس
  • صندلی 4 حالته دستی سرنشینان جلو
  • چراغ مه شکن جلو و عقب

 

قطعات-یدکی-JACT8

 

فروش لوازم یدکی JAC T8 و انواع خودروهای JAC

شرکت بازرگانی سوئیچ، ارائه دهنده قطعات یدکی خودرو JAC T8 و انواع خودروهای جک می باشد. برای تهیه قطعات یدکی مورد نظر می توانید از طریق شماره های تماس با ما در تماس باشید و بهترین و با کیفیت ترین لوازم یدکی مورد نیاز خودرو خود را از ما تهیه کنید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *