تفاوت سانروف و مونروف

تفاوت سانروف و مونروف

تفاوت سانروف و مونروف

تا به امروز کلمه سانروف در زمان های مختلفی به گوشمان خورده است . آپشنی که در دنیای امروزی یکی از اساسی ترین انتخاب ها و اهداف پیش رو در خرید خودرو شده است و این هم دلیل منطقی به جز زیبایی در فرم و ظاهر خودرو و بهره مندی از هوای تازه نمی باشد . اما هرچند در دنیای امروزی به همراه سانروف سقف پانوراما همچنین زیاد به گوشمان می خورد اما کمتر کسی از کلمه مونروف شنیده است  . ویژگی که می توان آن را شروعی روی علم دانست . که طرفدار بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است . اما برای بیشتر افراد این سوال پیش می آید که بین سانروف و مونروف چه تفاوتی وجود دارد ؟؟؟

شرکت بازرگانی سوئیچ شعبه مرکزی لوازم یدکی جک می تواند در رابطه با برق خودرو اطلاعات جامعی در اختیار مشتریان عزیز خود بگذارد و توصیه های لازم را در زمان قطعی برق ارائه دهد . همین طور ممکن است شاید برخی اوقات به دلیل جنس نامرغوب تمامی قسمت های یک خودرو دچار مشکل شود . به همین دلیل توصیه می شود حتما وسایل اورجینال برای خودرو تهیه شود . گروه بازرگانی سوئیچ شعبه مرکزی لوازم خودرویی جک می باشد که تمامی قطعات خودرو را به صورت اصلی روانه بازار می کند . جهت تامین قطعات می توانید شما با شماره های 021-33933420- و 021-33960523 تماس حاصل نمائید .

سانروف در قسمت بالای سقف قرار دارد و امکان دارد به شکل دستی یا برقی باشد . این قطعه در زمان های گذشته در  خودروها وجود داشته و ویژگی بسیار جدیدی نیست . سانروف کاملا باز می شود و بالای سقف و در داخل بخشی قرار دارد . اما مونروف به وسیله کمپانی برای نخستین بار در دهه 70 میلادی مطرح شد . مونروف برخلاف سانروف که امکان دارد از جنس فلز و یا کاملا تیره باشد که حتی نور و روشنایی از آن نتواند عبور کند . از جنس شیشه یا طبق های شفاف می باشد که حتی در صورت حرکت نکردن از جایگاه خود فضای بالای سر خود را می توان مشاهده کرد .

همچین مونروف همچین قادر است باز شود و جریان هوای تازه را از خود حرکت دهد اما باز شدن مونروف مانند سانروف به شکل کامل نیست و تنها بخشی از جای خود برای عبور هوا حرکت می کند اما احتیاج داشتن به داشتن سانروف برای داخل شدن میزان بسیاری از هوا به همراه استفاده سرنشینان عقب از مونروف موجب می شود تا هم سانروف در خودروها وجود داشته باشد و هم سقف پانوراما داخل دنیای خودروسازی شود .

تفاوت سانروف و مونروف
تفاوت سانروف و مونروف

 

 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *